Tackar och bockar!

Min fina vän Johanna Stenvall har gjort om min blogg, jag tackar och bockar många gånger om! ♥


Bara för att hon är snygg!


Annars idag har jag jobbat, alltså jag blir inte klok på det norska systemet!! JAG BLIR GALEN!
Vi började på nytt schema idag den 1/9. Jag fick ett papper med mitt schema, och där står de turnusuke 1 osv till 12. (turnusuke är schemavecka). Hur som helst. För mig känns det ganska logiskt att när man börjar på nytt schema så börjar man från 1! Nej men i här så började dom av nån jävla anledning på vecka 6. Jag som trodde jag var ledig idag och resten av veckan och skulle jobba helgen hade HELT FEL!
Jag jobbar onsdag, torsdag och fredag och är LEDIG helgen!

Och jag som trodde jag skulle vara ledig hela tiden när världens bästa Östen är här hade helt fel! Som tur är så jobbar jag bara lördag och söndag. Men ändå!
Hade ju varit mycket roligare om jag var ledig då också!

Nu hade jag tänkt fara in till Nordby och kolla om dom har den där tröjan jag vill ha, hoppas hoppas. Dock känner jag mig sjukt trött och sliten men de är ju bara bra för då sover jag extra gott i natt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0