Städa, baka, tvätta, laga mat!

Jag känner mig som en riktig kärring! Tvättat en maskin, skulle behöva tvätta mer dock har jag ingenstans att hänga upp mer tvätt. Håller just nu på att baka bullar. Städat snart hela läggan har jag också gjort. Nu återstår bara att laga mat. Fast jag har faktiskt gjort pizzasallad så lite har jag gjort i matväg också.
Duktiga klubben här på Pedercolbjørnsensgate 2B!

Mest av allt väntar jag på att mamma ska ringa. Lär väl få vänta till typ kl21 eller nå sånt! Herregud, jag är inte en tålmodig person när de gäller att vänta!

Hoppas allt röstat idag. Jag har poströstat så även min röst är hörd. Dock tror jag att jag röstade lite smått fel. Hmm. Nåja, en röst fel kan ju inte göra så mycket. Nästa val ska jag verkligen läsa om de olika partierna före jag röstar! HAHA!

Nu ska jag börja med middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0