Slappar dag!

Första dagen sen i lördags som jag är ledig. Kan inte annat än säga att det är skönt men dock blir jag hima rastlös. Tänkte ta tag och städa lägenheten idag, men det har inte blivit av. Dagen har på något konstigt sätt gått fort fast än jag inte gjort mycket.
Så de kan vara!

Handbolls-vm närmar sig med stom steg. Den 13 januari spelar Sverige första matchen och Sara Persson ska då sitta på läktaren och heja fram sitt Sverige!
Det är oklart vilka som ska med, men säkert är i alla fall att Sarah ska med! :) Så det kanske blir Sara och Sarah som sitter där på läktaren eller så blir det Sara, Sarah och några fler! :) Det återstår att se helt enkelt.

Ikväll ska jag nog fortsätta min övertalningsfas. Hoppas den går bra, jag vet faktiskt inte hur det går med den. Hoppas det går bra i alla fall! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0