Sista dagen denna vecka!

Då var det söndag igen då. Tiden går fort och jag hoppas den kommer börja gå fortare och fortare!!

Jag pratade med mamma igår, men jag fick inget glädjande besked. Hon skulle ringa ikväll igen så då hoppas jag på ett mycket glädjande besked så vi kan spika fast allt i en planka! (jag gillar att prata i gåtor)

Idag tänkte jag ta tag i lägenheten och städa upp lite här. Tänkte det igår och i fredags också, men inget har blivit gjort. Eller, jag har faktsikt tagit tag i den gigantiska diskhögen som vilade i diskhon. Och dessutom lagt in sängkläder + underkläder i tvättmaskinen så jag behöver bara starta den.

Vad mer finns att tillägga? Hmm, ungefär ingenting! Börjar jobba i morgon kväll igen. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0