Shopping shopping och shopping!

Nu är jag och världens bästa Östen hemma efter en hel dag shopping på Nordby. Himla vad vi sprungit i affärer och shoppat lös!

Fick med mig detta hem;
En Hoodie - stadium
Stickad oversize tröja - blend
Fin stickad tröja - H&M
Hårborste - kicks
Shampoo och Balsam - Biolage
Hårspray och nå annat spray - Goldwell
Hårsnoddar - H&M
Trosor - gina
tunnare tröja - gina

Och säkert något mer som jag glömt! :p

Vi åt en riktigt god lunch/middag, klyftpotatis och oxfile med bea-sås! Mmmmummmms!

Ikväll ska vi BARA mysa och se IDOL. I morgon ska jag klippa mig kl14, klippa ihop löshåret och mitt vanliga hår så det ser ut för nå.
Sen efter det ska jag göra några slingor i mitt vanliga hår så det flyter ihop bättre :)

Himla snygg jag kommer bli, vet inte hur många gånger idag som Linda sagt att jag passa bättre i långt hår ♥

Kissekatten mår bara fint, Linda håller vissa stunder på att dö av allergi. Så vi fick bädda rent igår kväll och vädra ut! :) Men men, hon får bita ihop!
Dock köpte hon allergitabletter idag så hoppas dom hjälper lite i alla fall.





Kommentarer
Postat av: mamma

Ni verkar ha det mysigt :o) Bara du inte tar ihjäl Linda med katten, och du tänk på att pengar går att spara på ett konto :o)

2010-09-09 @ 18:45:14
Postat av: Anonym

Vill se bilder på hur du klippte ihop löshåret!! :) Före och efterbilder tack! ;)

2010-09-09 @ 19:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0