Shopping å ännu mer shopping!

Idag blev det ännu mer shopping. Började dagen med att gå ner till banken för att fixa bankkort och internet bank så jag slipper en massa lösa pengar hela tiden. :)
Sen gick vi runt på Tista senter och hittade lite smått och gott. Sen var det dags för min klipptid. Vart faktiskt nöjd, nu ska det bara göras slingor så blir nog de här himla fint. Kommer nog blid sen så ni får se hur fint de blev :)

På Nordby blev det ännu mer shopping, en till hoddie, örhängen, plattång å lite smått och gott.
Var tvungen att köpa en ny plattång, min förra är trots allt närmare 3-4 år och den köpte jag på Ullared för 250 kr. Alltså på tiden för en ny.

Nåja, nu ska jag slinga håret och hoppas att det blir en sjukt bra resultat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst tar ni det sakta ikväll!! Skål!

2010-09-10 @ 20:03:53
Postat av: Ulrica

Ta det sakta ikväll! Skål!!

2010-09-10 @ 20:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0