När jag kommer hem!

Då ska jag:

- Äta palt, både vit och blodpalt!
- Äta lillebrors plättar
- Ligga raggen hur länge som helst
- krama mamma, Jonas, Jesper och många många fler!
(fast mamma kramar jag snart)
- Äta varma mackor
- Ha smått meninslösa kvällar med Lussan och Erica
bara för att dom kvällarna är mest meningsfulla
- Ligga i "mitt rum" med tända ljus å lyssna på härlig musik
- Gå reningsvärksrundan
och sen ska jag göra mycket, mycket mer!

Men mest av allt önskar jag att alla tjejer kan samlas och bara mysa en hel kväll! (
med eller utan bebis, jag tror vi kommer ha en bäbbe i gänget då nämligen:)





Kommentarer
Postat av: Bella

Miss u fina, rara, söta och underbara Sara <3

2010-09-29 @ 21:39:49
URL: http://bellybus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0