Ledig = effektiv!

Jag känner mig fruktansvärt nöjd över dagens innsatser!
Lasagnen vart så sjukt god att de riktigt, går inte att beskriva!
Städa har jag inte gjort ännu, men tänkte dra ett varv med moppen efter idol.
Joo juste, jag var å pantade flaskor/burkar i samma veva som jag handlade.

Något som jag tycker var märkligt var att det går att panta svenska burkar,
men inte alla svenska flaskor?
Kan någon ge mig en förklaring.
Sen är det dumt att maskinen "spottar" ut flaskor som den inte vill "äta".
Den borde ju "äta" alla flaskor men att man får betalt för dom som är "rätt".
Mycket mer miljövänligt eller?
(kanske smakar svenska flaskor dåligt?)
Sen undar jag varför man överhuvudtagen ska få betalt för att panta flaskor?
Fast de kanske är så bara för att folk ska orka panta.
Orka fundera över pant! haha!

I morgon har jag medicinkurs kl8.30. Sen avslutats kursen med ett prov!!!!
Jaa, ni läste rätt PROV!
Jag vet just nu inte hur i hela fridens värld jag ska klara provet.
Men jag får lita på min kunskap och att min unga ålder kanske kan hjälpa mig med minnet lite.
Nåja, före provet så har vi i alla fall lyssnat på en norska i 12 timmar! 12TIMMAR (dock på 2dagar)

Nu ska jag se Halv 8 hos mig. Och sen IDOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0