Klockan är redan 18.45!

Shit vad denna kväll gått fort, klockan är redan kvart i sju. Skönt att eftermiddagen gått fort i alla fall. Somnade en stund på soffan och vaknade av att far ringde å väckte mig, lika trött var jag när jag vaknade men oj så skönt de var att fara i väg i drömmarnas land några minuter. Ikväll ska jag lägga mig riktigt tidigt, det är ett som är säkert!
Riktigt tidigt = 21 eller före!






Sen idag så är det ingen vanlig dag, för det är Malins födelsedag. Alltså, förlåt för bilden. Du var bara så jävla ful på den! Dock är du bara ful på bilden och inte i verkligheten.

Love you ♥ Och hoppas dagen blir sjuhelvetes underbar! Önskar jag kunde sitta med er i skogen och titta på när ni äter tårta (för tårta är äckligt, bara Akkan som gillar tårta och i Akkans panna står de ju tårta för fan!)

Fan vad jag saknar "gänget" hemma, vi måste verkligen se till att ha en riktigt tjejfest när jag kommer hem, och då ska ALLA vara med. Även Jossan som inte varit med dom senaste gångerna. ♥


Kommentarer
Postat av: M

HAHAHA Tack Sara :D Vad lycklig jag blir :D Saknar dig som fan!

2010-09-03 @ 21:13:57
URL: http://yodah.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0