HATAR TIDIGA MORGONAR!

Det borde inte vara lagligt att kliva upp före 8-9 i alla fall! Man är ju knappast människa före den tiden det är då ett som är säkert.
Nåja, jag gillar ju att jobba så det är ju bara att bita ihop och gå upp så man hinner till jobbet.
Jobbade till 22.30 igår och börjar ju som sagt 7.30 idag. Det blir inte så mycket sömn som man (jag) behöver under dom timmarna.
Man kommer hem, ska varva ner, äta lite, fixa å dona och sen tar man sig i säng. Å väl i säng så ska jag läsa så klockan hinner ofta bli närmare 1 innan jag lägger ner boken och släcker lyset. Och 5-5½ timmes sömn är alldeles för lite för Sara Persson som behöver MINST 8-9 timmar varje natt för att ens vara människa!

(ööööh, vad har jag ens skrivit ungefär så trött är jag)

Vet i alla fall att jag nu ska borsta gaddarna och sen göra mig klar för jobbet!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tur du hinner blogga på morgonen i alla fall, hadde kunnat sova 10 min längre annars. Kram mamma

2010-09-26 @ 12:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0