Hallå i stugan!

Ny dag igen. Tycker dagarna bara springer iväg. Fast det är ju ganska bra för då blir det ju snart den 15 okt! Jag far nämligen till mormor då och sen vidare mot värmen den 17. :) Oj vad jag längtar!

Ikväll blir det jobba, 15-22.30. Härligt. Sen sova och eventuellt ha upplärning i morgon på demensavdelningen. Håller på att tvätta en tvättmaskin nu igen.. Hoppas bara gårdagens tvätt är torr så jag kan byta ut den mot de våta.

I övrigt händer det inte så mycket. Hoppas mamma bokar resan ikväll så allt blir spikat! :) Återkommer mer om vart vi ska!
Hoppas ändå på Turkiet. (även fast de var sten strand)

Nu ska jag äta nått och sen hoppa i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0