Hallå i stugan!

Just nu sitter jag här och håller på att frysa ihjälp. Men jag är för snål för att dra på elementen! Finns ju för fan täcken och filtar att värma sig med, och värmeljus ger också en härlig värme.

Drog ju som sagt till Nordby för att köpa en resväska. Och hem kom jag med en resväska rikare och några 100-lappar fattigare.
Tur de finns Rusta så det inte blev en 1000 kroners väska.

Numera är jag ägare av en sån här väska:


Röd och fin är den. Dessutom har den 4 (!) hjul vilket är svin bra, det är mycket lättare att rulla den då.

Sen köpte jag även värmeskydd till håret, hudkräm, handkräm, ögonbrynsfärg, resorb och lite mer smått och gott.
Köpte inga kläder (!) det jag redan har får duga och jag får eventuellt köpa något i Turkiet om jag hittar något.

Pratade även med mormor och farmor idag. Söta, söta mormor och farmor.


Nu ska jag fortsätta se detta världelösa djurprogram och sen sova!
Jobb i morgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg väska bättre än sopsäckar



kram mormor

2010-09-24 @ 11:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0