Godmorgon!

Fy fan vad jag sovit gott i natt, dock vaknade jag i panik och trodde jag hade försovit mig till jobbet. Hmm. Nåja.
Jag ligger fortfarande i sängen och drar mig, bara för att det är sjukt skönt!!

Har kikat runt på H&Ms hemsida, hittat massor jag vill ha. Synd bara att jag inte kan beställa, eller jag kan säkert. Men jag ska inte. Men jag tänkte att om jag lägger upp bilder så kanske mamma är så snäll att hon beställen en liten gåva till sin dotter, och sen tar hon med gåvan till västerås den 10-11 oktober då vi ska sammanstråla där!
(man får inte vara dum)


 

Visit hm.com

De här är inte allt jag vill ha, men en del. :)
Nöjer mig med det så läge! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0