Godmorgon!

Ännu en dag vaknar jag upp med Linda brevid mig. Underbart att hon är här! Har liksom inte förstått det riktigt tror jag. Men det är så sjukt kul i alla fall.

De bästa med dagen är att jag ska klippa mig kl14 och i kväll ska vi äta TACOS! Fy vad jag längtat efter tacos. Sen ska även Linda göra slingor i mitt riktiga hår så det ser bättre ut än nu. (det ser inte bra alls ut nu:)

Vi ska nog även gå en sväng på stan här i byn och kolla om vi hittar nått fint. Sen vet jag inte riktigt vad vi ska pyssla på med, men vi brukar som alltid komma fram till nått i alla fall :)

Jo juste, igår så gick vi upp till fortet. Varför bor jag här? Då måste jag ju gå upp på fästningen med var enda en som kommer hit! hihi. Nåja, de är ganska mysigt de också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0