Den lediga dagen!

Idag uppskattar jag verkligen min lediga dag.
Igår när jag gick och la mig så lämnade jag mobilen och klockan i vardagsrummet
det gjorde jag bara för att slippa vakna och kolla på klockan.
Alltså steg jag upp när jag vaknade och kände mig riktigt utvilad.
Längesen jag sov så gott och verkligen vaknade utvilad.

Började dagen med att slappa i soffan bara för att jag kunde göra de.
Sen hängde jag tvätt, gick ut en sväng med katten



Just nu håller jag på att göra en riktigt god middag,
nämligen Lasagne.
Kom i skrivandets stund på att jag inte har några lasagneplattor
så det blir snart en tur till affärn.
Dessutom måste jag ha lite andra nödvändigheter till kylskåpet också så de är lika bra.

Sen ska jag städa lite mer hade jag också tänkt.
Får besök i morgon så då är de bäst de är rent och fint
i borgen.

För övrigt så MÅSTE jag plugga medicin, har prov på torsdag (de är ju för fan i morgon)
Kan säga att det inte är lite att läsa i alla fall, 210 A4 har jag att läsa till i morgon!
Dock är det mycket ovesäntligt som står också, men ändå!
Nä, bäst att ta tag i allt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0