Middag!

Eftersom jag inte handlat färskvaror på ett tag så är min kyl ganska så tom. Eller ja, de finns lite där i men det är glest mellan varorna.
Det gör att det är smått svårt att komma på något att göra till middag.

Det fick bli pasta och skinksås (bacon), det vart skit gott och därför tänkte jag bjuda på recept. Kanske ska tillägga att jag hittade på detta när jag stod där vid kylen och spisen.

1paket bacon
½gul lök
1 vitlöksklyfta
Krossade tomater
Creme Fraische
Morötter
Babyspenat (fryst)
Champinjoner

Stek ALLT! (haha) Hacka som ni vill ha det, jag rev morötterna, hackade löken, vitlöken och baconen och använde hela champinjoner.. Sen stekte jag allt tillsammans, sen ner med lite krossade tomater (inte en hel burk, bara lite) och en halv burk creme fraische. Sist av allt blandade jag i den frysta babyspenaten.
Till detta åt jag pasta och sparris!

Mums filibabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0