Först sova sen julmust och avslua med städa!

Hemfärden från jobbet började väldigt dramatiskt ska jag säga!
Började med att köra upp för helvetesbacken. Tog mig genom porten, fortsatte köra och allt gick fint.
Sen just i slutet av backen som är precis innan jag kommer på plattmark där började hjulen spinna och
jag tog mig ingenstans!
Eller jo, jag tog mig neråt.
Så det var bara att börja backa det, först till porten. Tänkte då att jag skulle köra in på gårdsplanen som är vid huset nedanför. Men de gick inte, tog mig helt enkelt inte dit.
Så det var bara att backa genom porten och sen fortsätta backa en ner bit så jag tillslut kunde vända och köra rätt väg ner.
Väl nere tog jag ny fart och brummade upp igen.
Då tog jag mig!
Tur saaben är stark! haha..

Sen var jag så utmattad av allt jobb och den dramatiska bilfärden så jag somnade på soffan.
Vaknade för ett tag sen och då blev det macka och julmust.
Åååh vad jag älskar julmust!

Nu ska jag snart ta tag i städandet.
Dammtorka och skura golv står på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0