Grattis Lillebror! ♥

Den 1 september 1992 kl14 på eftermiddagen föddes min lillebror. Den enda människan som jag gång på gång hatat och som jag gång på gång älskat igen.

Vi har haft våra duster, dom har varit många och vi har ofta varit lite väl ond mot varandra.. Tyvärr viste jag inte hur stark jag var när vi var mindre och du var den svagare av oss, och tyvärr vet du inte hur stark du är nu när vi brottas och har oss. Men någonstans i våra brottningsmatcher finns det ändå kärlek. Även fast kärleken ibland är svår att se där någonstans.

Du är trots allt min lillebror, den delen av familjen som det är tänkt att jag ska ha kvar längst. Jag hoppas verkligen att det kommer bli så också.

Hoppas du får en underbar 18 års dag, och att du inte super dig redlös i helgen. Bara för att man är 18 år behöver man inte vara kvar längst på krogen, man behöver inte dricka flest öl och man behöver inte avsluta kvällen med att kräkas som att man hade vinterkräksjukan.




Änn en gång Grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0