Vinterjacks-panik!

Jag börjar få lite vinterjacks-panik känner jag. Vet inte riktigt vad jag vill ha för någon vinterjacka. Men jag har hittat en sjukt snygg Didriksons jacka. Dock vill jag inte ens säga vad den kostar, men då tänker jag så här. Om vi gör så här, alla som läser min blogg lägger inte 20-50 kr på mitt konto, då får jag ju lite hjälp med min jacka. HAHA! Ibland är jag allt för jäkla smart. Jag menar, dom flesta skulle inte ens märka om det försvann 30-50 kr en månad.
Om vi säger att jag har 50 läsare och varje läsare sätter in 50 kr till mig, då kan jag köpa den där fina jackan som jag vill ha!
Fan att man ska hitta en jacka för 2500 kr!


Ge mig en peng så jag kan köpa denna fina jacka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0