Svar på mammas kommentar!

Mamma: DÅ har du mycket att berätta för mamma och mormor om så där 10 dgr :o) Längtar!

Sara: Nej, mammor ska inte veta allt! Dessutom är de inget viktigt! PUSS!

Fy vad jag har varit effektiv. Jag har lagata mat, diskat, fixat loooken för jobbet och nu ska jag bara ta på mig något annat än pyjamasbyxorna.
Det blev en mycket enkel men god middag, nämligen en påse santa maria kryddmix och några kycklingfilér. Väldigt simpelt men väldigt gott. Man blandar bara vatten och creme fraiche och påsen då. Sen in i ugnen tills kycklingen är klar.
Gott var det.
Och matlådor fick jag mig.

Nu ska jag slänga på mig lite andra kläder och sen vänta på att dra mot jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0