Sov morgon är kanske de bästa som finns!

Oj vad jag sovit gott i natt. Sova är kanske det bästa som finns!
Idag består dagen av jobb, eller kvällen består av jobb.
Jag gillar att jobba kväll, bättre betalt och man får sova på morgonen vilket är grymt bra!

Sen kan jag även påpeka att i morgon är det 2 veckor tills jag, mamma och mormor sitter på ett plan till Turkiet.
Jag vill packa nu, nu, nu! Kanske jag till och med börjar packa redan till veckan med tanke på att jag endast är ledig måndag och tisdag sen jobbar jag i ett tills jag sätter mig på tåget till Västerås.
Frågan är ju bara vad jag ska packa! Tål att tänkas på.

Snart ska jag hoppa in i duschen och sen börja göra mig klar för en kvälls jobb på demensen!

Har börjat fundera lite på de där med dator köp, det jag mest av alla vill ha är en appel historia. Men den historian kommer kosta X-antal tusen kronor. Och jag vet inte om jag vill lägga ut det på en dator. Eller kanske är det bäst att göra det och sen ha en dator av både högkvallitet och en som förhoppningsvis håller i några år. Hmm.
Denna härliga manick som jag har nu har ju trots allt hängt med i 2.5 år så den börjar ha gjort sitt.

Det finns mycket att fundera på om man vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0