Söndag!

Idag är det söndag, vilodag. Allting är stängt och jag ska jobba kväll! Inte mig emot, får ju söndagstillägg! Wohooo!

Sovit som en gris i natt, fy fan vad jag kan sova alltså! Vaknade 13.26 idag. Tur jag hade ställt väckarklockan på 13.30.. Så nu ska jag bara göra mig klar för jobbet och sen dra dit och göra lite nytta i 7.5 timme.

Förövrigt är det svin kallt i lägenheten, MEN jag ska inte klaga.
Jag förbrukar ju ingen el, och elen är SVINA dyr här!
Jag ska härda tills jag håller på att frysa ihjäl!
Oktober ut borde jag ändå kunna klara mig, är ju bara 14 dagar kvar tills jag far
och när jag är borta spelar det ju ingen roll om det är kallt
för då ligger jag ju på STRANDEN! Wiihooo

Nä, nu ska jag borsta gaddarna och håret sen surfa lite på nätet innan de är dax för jobb, jobb, jobb.

I morgon och tisdag är jag ledig.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag vill också ligga på en strand!!!! :)

2010-10-04 @ 14:02:57
URL: http://puppysarahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0