Söndag v44, 31 oktober 2o1o.

Sista Oktober idag.. Sista dagen på vecka 44. En vecka sedan jag kom till Sverige efter en vecka i Turkiet..

I morgon är det en jobbig dag. Det är den dagen då du min älskade morfar skulle fyllt 68 år. Livet känns så jävla orättvist... Det är även precis ett halvår sedan du lämnade livet på denna jord för ett nytt liv i himlen. Jag hoppas du och farfar sitter där uppe och dinglar med benen på något vitt och fluffigt moln och tittar på mig.
Jag önskar att du fanns här, att du viste att jag är i Norge och jobbar. Jag vet hur stolt du hade varit, du hade varit sjukligt mallig!

Snart kommer julen, det kommer att bli en konstig och framförallt jobbig jul. Att du inte sitter där med oss kommer känns riktigt märkligt.

Imorgon måndag väntar en ny arbetsdag, 15-22.30. Härligt med kvällsvakt, jag gillar att sova på morgonen och jobba på kvällen. Tisdag och onsdag däremot så börjar jag 7.30 men det funkar också. Sen på torsdag eller onsdag eftermiddag så drar jag till min vän Pia och umgås med henne :) På fredag blir det Sunne och Karlstad för att lägga om till vintersulor på snyggsaaben.
Lördag blir det väl att umgås med Jocke och Anna och sedan dra hemåt för på söndag så är det jobb 7.30-15.
(Det gäller att jobba mycket nu fram till den 11/11 för då är det halvskatt)

Nä, nu ska jag gå och lägga mig i min sköna säng och sova som en stock! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0