Om ca 17 timmar drar vi!

Oooh yees! 17 timmar tills vi sätter oss i bilen och åker mot Arland och sen mot Turkiet.
Nu hoppas jag för hela mitt liv på att vädret är bra!

Igår blev det först middag hos moster och sen fick jag för mig att dra på krogen. Lina min trogna krogvän stod där vid pizzerian och väntade, sen gav vi ALLT. Vi dansade, dansade och sen dansade vi.
Tack för en kul kväll!

Idag är jag faktsikt inte bakis, kan bero på att jag bara drack en öl på krogen och jag hann bara dricka ett glas vin på förkröket. Ganska skönt då man vaknar pigg och ganska utvilad.

Nu tänkte jag börja fundera på att klä mig och sen måste jag kolla över min resväska och packa ur dom "varma" kläderna.



Fatta snart far vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0