Nu tänkte jag lugna ner min kära bästemor lite!

Kära mormor. Nu kommer det en packningslista som jag till pungt och pricka skall följa!!

De 4 P-na: Pengar, Pass, P-piller (bara för att Jonas allid säger de), Pissen (katt)!
Kläder, jag ska försöka packa "sparsamt"
Me myself and I, bäst att komma ihåg mig själv.

Sen behöver jag väl inget mer? Eller jo, självklart "toalett artiklar" (fint ord jag fick till)

Jag har även packat ner mammas kavaj som hon hade glömt här.




För övrigt har det idag varit en riktigt bra dag på jobbet. Är så sjukt kul att jobba med vissa av tanterna! Bara massa skoj och skratt. Det gillar jag!
Blev lammstek till middag så gott att slippa ställa sig å göra nå mat nu.

Just nu vill jag vara hemma den 29 oktober tror jag! Det är tydligten Ladies Night i Skeå och jag såg ett ypperligt förslag på facebook. Dock jobbar jag den helgen så det gick ju åt pipsvängen med det! SKIT!
Om inte jag hade jobbat kan jag nästan lova att jag hade befunnit mig i byn!

Nu ska jag vila ögonen och se Greys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0