Mannen, myten, legenden!

Thomas DiLeva är kanske den häftigaste människan i detta land, i hela Svearike. Fan vilken skön syn på livet, jag vill också tro att jag kommer från en annan planet! (Fast DiLeva vet att han är född på GävleBB ändå, inte alla rymdstollar som verkligen vet vart dom är födda)

Jag vill också göra barnprogram som är så dåliga/hemska/tragiska/fantasilösa/fantasifulla som DiLeva gjorde. Han fick tydligen gå till chefen efter varje program, för det kom så mycket klagomål.
Men ändå, hur cool är han inte?

Kanske ska jag fara på jobbet i morgon med en fast tejpad lock i pannan, eller i sån där långklänning.

Vet ni om en sak, jag har faktiskt varit utklädd till DiLeva en gång! Fast jag hittar inte den roliga bilden på dator, den har nog åkt i papperskorgen.

Nä, han är en frän människa den där Thomas. Varför har jag inte en vän som tror att hon/han är från rymden. Eller varför tror jag inte det själv?

"Det mesta kan man köpa, men ingen kan köpa livet"

"Se rätt ut, se smart ut, se kall ut.
Ta för dig, ta sikte, nå toppen.
Prestera, beräkna, förfalska."
Kärlek har du inte tid med,
pengar är ett måste.
Makt är allt."



RYMDKRAM / Sara!




Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är då glad att du inte är från rymden får då hade du inte varit min underbara dotter;o) Älskiar dej "vanliga människa"

2010-10-30 @ 22:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0