Jag lever!

Längesen det kom någon uppdatering känner jag.
Det händer inte alls så mycket. Jobbar, jobbar och jobbar! Men det är så det ska vara. Jobbar hela helgen, är ledig måndag, tisdag. Sen jobbar jag onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag och onsdag sen torsdag den 14 drar jag till mormor!
Fattar ni att tiden kommer gå grymt fort, jag är liksom ledig 2 dagar på typ 2 veckor! Inte alls mig emot! Längtar som fan tills denna lön kommer, blir nog en härlig summa övertid ska ni se. Ooooh yeees! Jag gillar att jobba då jag har mer än 300kr/timmen!

Nu ska jag vila middag, sen äta middag och sen vet jag ej. Jobbar kväll i morgon och på söndag vilket känns skönt. Bättre betalt + att man får sova på morgonen det gillas!

Nää, nu har ni fått en läges uppdatering, nu ska jag vila middag!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0