Ibland så blir jag arg på mig själv!!

Varför ska jag vara världens mest morgontrötta människa?! Jag hade ställt väckarklockan på 10 och jag vaknade och slog av väckarklockan lika fort.. Sov till 12 ist.
Så alltså inget Nordby för mig idag. Istället tänkte jag ta tag i stöket i lägenheten så att jag har gjort bort det. Lite hinner jag ju innan jag måste dra till jobbet kl15.
Jag får helt enkelt dra till Nordby i morgon efter jobbet, och då har jag dessutom fått lön också. Wihii!

Jo juste, mamma. Jag skrev de där inlägget bara för att det var kul. Och för att du skulle bli lite nyfiken! Hihi. Puss


Nu ska jag snöra på mig nå kläder och sen ta tag i skurmoppen och börja ta tag i stöket här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0