God morgon!

Kors i taket, Sara Persson är vaken kl9.40. Egentligen vaknade jag kl09 av väckarklockan. Måste ju gå upp tidigt om jag har tänkt somna i tid i kväll och ta mig upp jätte tidigt i morgon.

Ikväll är det eftermiddag på jobbet, och i morgon förmiddag. Sen är det helg, men vad gör det när man jobbar för 3dje helgen i rad. Wiihii.. Inte mig emot i vart fall.

Jag har jätte mycket jag bara vill skriva och skrika ut, men nej. Det är nog inte läge för det. Jag tror jag låter det vara kvar i min lilla knöl mellan axlarna! :)

Jag mår bra hur som helst! Hihi :)

Kommentarer
Postat av: mamma

DÅ har du mycket att berätta för mamma och mormor om så där 10 dgr :o) Längtar!

2010-10-07 @ 10:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0