Fredagsmys och Idol.

Hmm. I alla fall Idol. Fredagsmys skrev jag bara för att just nu är det Ö&Bs reklam och där nämnde dom fredagsmys. (jag vet att jag ordbajsar)
Dagen på jobbet har gått bra, men jag är alltid oerhört trött i skallen när jag kommer hem efter en dags arbete.
Vilade på soffan ett bra tag, tror jag sov lite också. Hur som helst så har jag börjat se Greys Anatomy säsong 5.
Ååååh, vadå att man älskar Greys!

Jag tog en paus i mitt Greys-maraton nu och kikar på Idol. Finns många grymma sångare/sångerskor. Men Jay är ändå outstanding!!
Sen är jag små kär i Daniel också, bara för att han är så söt! Han skulle gärna få sitta på min sängkant och sjunga för mig tills jag somnar, gärna med en gitarr också.

Nu ska jag fortsätta se Idol och sen Greys! Wiihooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0