Fönster, fönster !

Nyss när jag kom hem såg jag att det stod ett gäng fönster vid husväggen, alltså gammla fönster. Men eftersom jag har ett fönster som någon (fange) har hett sönder så tänkte jag att jag lånar ett av dom gamla för dom ska ju säkert kastas. Bar in fönstret i läggan och när jag kommer in ser jag att dom har ju bytt mina fönster. Wiii!
Jag har nya fönster så förhoppningsvis blir det inte en så jävla kallt inne i vinter.. :)
Bara tacka och ta emot.

Nu är jag så sjukt trött så jag ska slå igång tvn och sen ska jag bara ligga och ta det med ro, och slå igen ögonen lite och förhoppningsvis sova ett par minuter..

Ser nu att jag har ju för sjutton nya fönsterkarmar också! Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0