En lite update från Irsta!

Nu är jag framme i Västerås. Igår blev det en lååång dag på tåg. Jag tycker inte alls det är speciellt kul att åka tåg faktsikt. Vist det kan vara trevligt om man har någon att prata med, men inte när man åker själv. Kan säga att väldigt många fick underhålla mig i telefonen igår.. haha.
Men jag tog mig fram, enkelt och nästan smärtfritt. Tappade nämligen bort mitt bankomatkort. Så det är nu spärrat och ett nytt är påväg till sipp1an. Omständigt JA, men de löste sig ju hur som helst.

Igår kväll så blev det vin, öl och cider hos Jossa & Andreas, sen kom även Sandra och Marcomule dit. Himla trevlig kväll blev det faktsikt.
Sen gick vi till Andreas som bor ca100 meter från Jossa och där sov vi. Soffan var lite längre än Jossas så jag kunde till och med sträcka ut benen.. Hehe..

Ikväll blir det väl den traditionella välkomms middagen hos moster. Och sen så får vi se vad det blir efter det. Kanske jag far och säger hej till Sandra och är lite störd med henne ett tag.

Nu tänkte jag göra ingenting och bara njuta av att vara ledig.. 

 

I morgen
16.10.2010

Regnbyger
22° Svak vind, 3 m/s fra sør-sørvest

Regnbyger. Svak vind, 3 m/s fra sør-sørvest. 1,7 mm nedbør i døgnet.

Søndag
17.10.2010

Regnbyger
22° Svak vind, 2 m/s fra sørøst

Regnbyger. Svak vind, 2 m/s fra sørøst. 0,4 mm nedbør i døgnet.

Mandag
18.10.2010

Regn
21° Flau vind, 1 m/s fra nordøst

Regn. Flau vind, 1 m/s fra nordøst. 1,0 mm nedbør i døgnet.

Tirsdag
19.10.2010

Skyet
20° Stille, 0 m/s

Skyet. Stille, 0 m/s fra vest. 2,7 mm nedbør i døgnet.

Onsdag
20.10.2010

Kraftig regn
19° Flau vind, 1 m/s fra nordøst

Kraftig regn. Flau vind, 1 m/s fra nordøst. 33 mm nedbør i døgnet.

Torsdag
21.10.2010

Delvis skyet
19° Svak vind, 2 m/s fra nord-nordøst

Delvis skyet. Svak vind, 2 m/s fra nord-nordøst. 0 mm nedbør i døgnet.

Fredag
22.10.2010

Klarvær
19° Flau vind, 1 m/s fra nordøst

Klarvær. Flau vind, 1 m/s fra nordøst. 1,2 mm nedbør i døgnet.

Lørdag
23.10.2010

Delvis skyet
19° Svak vind, 2 m/s fra nord-nordvest

Delvis skyet. Svak vind, 2 m/s fra nord-nordvest. 0,7 mm nedbør i døgnet.

Søndag
24.10.2010

Klarvær
16° Svak vind, 3 m/s fra nord-nordøst

Klarvær. Svak vind, 3 m/s fra nord-nordøst. 0 mm nedbør i døgnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0