En helt vanlig måndagkväll.

Ser lite tv å har slängt i en hårinpackning. Håller även på att färga ögonbrynen och sen blir de att ansa dom så man ser ut för något och vågar visa sig på andra ställen än jobbet (dock har jag inte planer för det)
För övrigt vet jag inte om jag ska skratta eller gråta,
mamma du behöver inte fråga vad det gäller för egentligen så gäller det inget.
Vissa stunder går det upp för mig att jag jobbar hela jävla fitt-julen och jag kan då bli väldigt ledsen.
Men vad ska man göra? Jag tror att jag kommer fara till västerås över julen istället för att sitta här i lägenheten i min ensamhet den 24 december.
Men det är ett senare problem.

Just nu ser jag framemot 14 oktober och sen den 17oktober. 
Idag är det 10 dagar tills jag sätter mig på tåget och åker mot
Västerås, mitt älskade Västerås!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0