En helt vanlig lördags morgon!

Sov lite länge idag, men jag var ju uppe lite väääl länge igår. Men men, jag har ju bara mig själv att skylla (eller nej, hon/han/den/det som skickade sms mitt i natten är också skylldig)
Jag kan då lova att jag sov sjukt gott i natt. Och hoppas att jag lyckas somna i kväll eftersom jag ska upp tidigt i morgon.

Har just käkat en polarmacka med leverpastej och gurka på. Det är märkligt att jag köper polarbröd här men vägrar äta det hemma. Fast jag tror det har en förklaring, jag vet vad det är för bröd och hur det smakar. För i Norge vet man aldrig hur de man köper smakar. Dessutom har dom ungefär 1000 olika sorters grovt bröd, och inte vet jag väl vilken som är god av alla dom 1000 sorterna. MEN jag vet att polarbröd extrem är god.

Sen har jag köpt norsk leverpastej också. Den var inte alls god kan jag lova. Men jag lyckades ändå få ner smörgåsen så den var ändå ätbar men inte lika god som i Sverige.

Nu ska jag snart hoppa i duschen och sen göra mig klar för jobbet som börjar kl15 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0