Du och jag Alfred!

Vilken underbar dag på jobbet. Tänk så mycket roligare när man får uppskattning för sitt arbete av personalen! Idag får Rigmor, Bente, Olga, Anne-Elisabet & Zina en stjärna i himlen.
Arbetsdagen avslutades med massage av Emil (Rigmor)

Sen drog jag och Olga till Nordby för att shoppa loss lite nu när löningen har kommit. Där träffade vi Zina så det blev middag på Kina. Sjukt gott kan jag lova att det var!

Nu ska jag börja packa resväskan så det står färdig på torsdag morgon. En dusch skulle jag också behöva.

Suget efter en iPhone är stort och kanske har jag hittat en lösning så jag kan köpa den billigt, närmare bestämmt 5000:- kontant! Inte alls farligt tycker jag. Eller så väntar jag lite. Hm. Tål att funderas över.

Nåja. Nu blir de att se nyheterna och sen halv 8 hos mig. Sen blir de packning för fullt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0