Dom finns där, 140 mil bort!

Tänk att ungefär 140 mil från där jag sitter nu, där bor alla mina bästa, bästa, bästaste kompisar (förutom en för hon bor ännu längre bort).
Trots att jag har alla dom bästa så himla långt bort så går jag inte och tänker på hur mycket jag saknar dom. Ibland blir jag nästan arg på mig själv och det känns onormalt att inte sakna sina bästa vänner. Men de är faktiskt så, jag vill inte sakna er, för då blir allt bara så himla mycket jobbigare.

Hur som hellst så vill jag inte hellre än att ni kommer hit, kan ni inte göra de över en helg?! Kom hit så lever vi jävel i Halden!



Kommentarer
Postat av: snippan

jag ska komma ! <3

2010-10-26 @ 23:13:45
URL: http://mccandless.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja vi skulle ju komma men då var det ju någon som åkte iväg till turkiet istället ;) haha när har du nästa helg off. Fast i och för sig nu vet ju inte jag hur jag jobbar :p

2010-10-27 @ 08:08:25
URL: http://ericaajohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0