Back in Halden.

Nu är jag "hemma" i Halden igen.. Känns väl lite si så där om jag ska vara ärlig. Men ändå är det skönt på något sätt.
Men ärligt talat hade jag hellre stannat i Västerås eller dragit hem till Älvsbyn ett tag. Men men. Bara 12 veckor tills jag ska fara hem över typ 2 veckor. Just nu känns det väldigt långt borta.

Men men, jag ska jobba och tjäna pengar det är ju därför jag är här för sjutton.

Tågresan gick som på räls och jag var lycklig så länge jag var i Sverige för då kan man ju underhålla sig med att smsa eller prata i telefon.
På tal om telefon så har jag lyckas tappa bort mitt norska sim-kort så måste ju fixa nytt typ NU! Känns dock jävligt drygt att måsta börja fara på Tista Senter nu.. Måste dessutom handla kanske.. Är ju alltid bra att ha nå mat att äta.. :p

Nä nu ska jag vila ögonen ett tag.. Det har varit en helvetes lång dag!

Kommentarer
Postat av: David

Skulle också vilja komma "hem" till Halden =)

2010-10-26 @ 20:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0