Världens längsta dag?

Vilken lång dag det har varit. Jobbet gick fint som vanligt, förutom att jag klämde mig rejält så nu är nagelbandet på vänster ringfinger borta, eller nej de sitter kvar fast löst. Eller, de lät äckligt, fast det är visseligen äckligt. Nåja, jag har klämt mig och fingret sitter kvar och jag har inte ont. Huvudsaken.

Efter jobbet drog jag och min reservmamma (Lillemor är som min reservmamma när jag är här, underbart) till Svinesundsparken där vi fördrev tid och shoppade lite smått. Köpte mig ett par mjukisar för 129:- vilket kändes som ett klipp. Blev även ett par nya arbetskor för 259:- vilket också var ett klipp med tanke på att mitt knä mår inte så bra när jag traskar runt i foppadojjer 8 timmar om dagen. Dessutom är det ganska mkt spring!
Köpte även lite julklappar, jaa. Ni läste rätt, julklappar! Jag som knappt kommer fira jul, men jag kommer ju hem i januari å då blir de julafton igen har jag bestämmt. Dock inte med julmat utan med någon annan god mat!

Nåja, efter shoppingen drog vi å käkade. Blev på Kongens och fy sjutton vad det var gott alltså! Mmmmh!
Nu är jag mätt för 3 dagar känns det som, vilket är perfekt billigt å bra :)

Nu ska jag ligga i soffan och läsa vecko revyn och sen se allt bra som är på tv!

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: mamma

SKönt för mamma hjärtat att du har en x-tra mamma :o) Saknar dej jag har ingen x-tra dotter eller jag får ta Åsa som det :o)

Tur att tiden går fort så det snart är Januari, vi får göra en god middag och fira lilla jul i efterhand :o) Bamsekram från mamma

2010-11-14 @ 11:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0