JÄVLA RUBRIK!

Nu har jag eldat skräp för fulla muggar, har kommit upp till en temperatur på 20grader i läggan och allt känns toppen! Bara ta tag i städandet som saknas.
Jag har dock städat kattlådan och det är det äckligaste jag vet!

Sen har jag även pratat med Julia som är i Malawi. Skönt att höra att hon har det bra =) Hoppas även hon kommer hit när hon kommer hem.






Tycker även att muppfamiljen i Västerås kan planera in en resa hit! Det om nå vore sjukt jävla kul!


Sandra&Marco



Kusinj(k)ossa

Jag saknar bild på den 4 muppen från västerås, men de är Andreas, kossans boyfriend!!

Nu ska jag banne mig ta tag i städandet!


Kommentarer
Postat av: muppjossa

hahaha det var en förjävla snygg bild du hittat! klart vi ska hälsa på, men inte så kul att köra i det här då lär det väl ta 12 timmar hahah

2010-11-11 @ 19:16:22
Postat av: Julia Lindgren

Jag måste också säga att du hittade en mysig bild, visst var det kvällen då Östman fyllde 18 år? Klart jag kommer och hälsar på dig, håll bara ut när det gäller hemlängtan och flytta helst inte innan jag kommer hem i april. Men har du flyttat kan jag ju hälsa på dig hemma i Sverige också ;p Kramar

2010-11-14 @ 12:53:07
URL: http://julia-lindgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0