Så flink jag är !

Jäklar vad jag har varit duktig, jag tog tag i städandet direkt då jag kom hem och nu är disken borta och även alla grejer på golvet! (som
Nu skulle jag bara behöva dammsugarpåsar (som jag fortfarande inte har köpt) jag har i alla fall sopat golven och plockat mig less! Jag har även eldat massa skräp så det är lite varmare i lägenheten..

I morgon blir det sovmorgon till typ 10-11 eller nå sånt. Sen är det brandövning på jobbet. Vilket jag måste vara med på. Efter det bär det av till Pia och där får vi väl se vad som händer å fötter :)

Fan jag har helt glömt bort att ringa någon bilverkstad i Sunne/Karlstad å höra vad det skulle kunna kosta att byta bromsarna på min bil.. Fuck! Nåja.. Kan ju inte komma ihåg allt här i världen..
(kanske jocke kan fixa de om jag frågar han)

Nä, nu ska jag fortsätta mitt städande och plockande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0