Presentera mig själv!

Att presentera sig själv är inte det enklaste jag gör, snarare tvärt om.
Hur som helst, de här är jag:

Fast som dom flesta andra tjejer så byter jag hårfärg ganska ofta
och för tillfället är det långt och mörkt.

Namn: Sara Maria Persson
Född: 11juli 1990 PiteåBB

Ööööh, va fan ska man skriva mer?
är ju knappast någon som jag inte känner
som läser hejn!


S - Spontan
A - Allvarlig
R - Rolig
A - Asocial

Som sagt, jag är väldigt spontan och är en person som sällan bangar när någon frågar mig något.
Allvarlig, nu funderar dom som känner mig hur jag tänker nu. Faktiskt är jag ganska allvarlig, jag kan skämta och vara jävligt rolig också. Men när jag menar allvar då är de allvar.
Nämnde precis ordet rolig. Jag själv kan ibland tycka jag är jävligt rolig, kan vara ganska snabb i käften (inte alltid positivt) och ibland får jag till sjukt roliga skämt.
Asocial, egentligen vet jag inte riktigt hur jag tänker. Men ibland så känner jag bara att NEJ JAG ORKAR INTE SE EN ENDA MÄNNISKA!! Alltså jag blir liksom spy-less på allt och alla och skulle kunna sitta inlåst en hel vecka känns det som. Fast egentligen är jag väldigt social och älskar att ha människor runt om kring mig.
Konstigt jag vet!

Nu tycker jag att ni har fått en väldigt bra presentation av mig.
Och om den var dålig så kan ni ju prova skriva en själv får ni se hur svårt det är!


Kommentarer
Postat av: LindaÖstman.

haha, vad du är söt!! <3

2010-11-27 @ 16:55:08
URL: http://liindamari.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0