Mina föräldrar

Åsa Vedin och Anders Persson heter dom som uppfostrat mig.
Dom separerade när jag var liten (mins inte hur liten), många ser det som negativt att ha separerade föräldrar men jag vet ju inget bättre så för mig är det positivt. =)
Mamma flyttade runt innan hon landade på sipp1an och pappa bode kvar i huset på Bangatan.
Jag var varannan vecka hos mamma och varannan hos pappa. Det var inte alls några problem, men jag tyckte oftast det var roligare att vara hos mamma.. Fast det var ju självklart bra hos pappa också, men hos mamma var allt mycket mer tjejigt och de är ju inte så konstigt.
I alla fall så är mina föräldrar bäst i välden och jag älskar dom obeskrivligt mycket.
Vi har inte alltid haft det lätt med allt vad det innebär.
Men idag är jag oerhört lycklig att allt är som det är, mamma har världens bästa sambo och jag fick världens bästa extra pappa Jonas och pappa har världens bästa sambo och jag fick världens bästa extra mamma Cathrin.
Vi har alla haft våra duster men idag är jag glad att dom haft dom regler som dom haft och det är ju trots allt mamma och pappa som hjälpt mig att bli den människa jag är idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0