Lycklig, lyckligare, lyckligast!

Jag blir så glad! Tänk att jag kommer snart hem på besök. (hem på besök till sitt hem?)  Det är faktiskt inte så värst länge kvar, bara ungefär 8-9 veckor! Ungefär 2 månader! Wiihoo!

Jag kommer bli hemma ganska länge och det om något känns så jäkla bra! Känner inte alls att jag måste jobba dom veckorna jag är hemma, eftersom att jag jobbar juldagen, annandagen, nyårsafton och nyårsdagen så kommer lönen bli fin och jag kan unna mig att vara hemma!

Jag har kollat vad det kostar att åka tåg och det är faktiskt billigaste alternativet. Men det tråkigaste utan tvekan!
Dessutom tar de ju så förbannat länge att åka tåg!
Därför tror jag att det blir flygplan!

Nåja, nu ska jag göra ingenting! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0