Januari 2011 kommer vara den bästa månaden på mkt mkt länge!

Oj vad jag längtar till januari! Då ska jag fara hem, då ska jag vara i världensbästa Älvsbyn. (byn i sig kanske inte är bäst, men dom flesta som bor där är bäst)

Jag kommer vara hemma ganska länge, och jag ska unna mig att vara hemma länge eftersom jag jobbar jul och nyår och då tjänar bra med pengar.
Det känns bara onödigt att vara hemma i 1 vecka, då hinner jag ju knappt med allt jag vill hinna med under besöket hemma.

Jag har tusen planer på saker jag vill göra, hoppas bara det går att uppfylla dom planerna! Jag kan inte sluta längta tills jag är i Älvsbyn!!
Älskade och hatade Älvsbyn!

Jag ska prata med chefen på fredag och efter det hoppas jag att jag kan boka biljetterna hem! Då känns allt mycket mer verkligt!
Det borde inte vara några problem att lösa min plan!

Kommentarer
Postat av: Janna

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2010-11-09 @ 15:26:32
URL: http://robininthahood.blogg.se/
Postat av: mamma

Längtar efter dej, hoppas du inte planerar in alla dagar. Jag vill också hinna rå om dej.

2010-11-09 @ 22:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0