Idag är det söndag!

Söndag hela dagen. Vet inte riktigt vad jag ska gröa, nå mat och någon matlåda tänkte jag mig i alla fall =)
Sen är det ju repris på bode söker fru och det måste jag som trogen serie följare självklart se =)

Har kört en tvättmaskin så ska hänga upp den nu tänkte jag, skulle även behöva städa lite. Frågan är bara om jag ids..
Hmm. Jag har verkligen inget intressant att skriva..
I veckan jobbar jag hur som helst onsdag, torsdag, fredag dag. Sen har jag en extra kväll också. Kommer bara inte ihåg när den var så ska ringa och höra tänkte jag =)

äääh va fan, orka läsa mitt ordbajs!!

Kommentarer
Postat av: LindaÖstman.

Ja, jag älskar ditt ordbajs! <3

2010-11-21 @ 23:08:28
URL: http://liindamari.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0