Hej hallå!

Idag har det varit en dag som gått i racer fart! Ingen aning varför den har gått så fort men kanske beror det på att jag har varit på kurs, sen for till Sverige och gick på systemet och sen till Nordby för att se om jag hittade något fint till fredagens outfit. Men nej, hör och häpna det blev inga nya kläder! De blev bara utgifter på systemet och broavgiften förståss.
Så jävla bra jobbat för att vara jag alltså! Woohoo!


Har just kommit ur duschen och ska se tv ett tag före det blir att uppsöka sängen och lägga sig och sova så gott så gott hela natten. Jobb 7.30-15 i morgon. Eftermiddag onsdag, dag torsdag och fredag. =)

Ja, de var väl allt "intressant" jag hade att komma med.
Ja jag vet det är inge intressant som står i bloggen, de är nog för att det är inte så intressant här !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0