God morgon världen!

Oj vad jag sovit gott, i ungefär 12 timmar har jag dessutom sovit som en sten! Gött mos!

Nu sitter jag å käkar frukost, jävligt god frukost. Vetevikare, krämost (philadelphia), tomat och rödlök. Och till det en kopp te.

När jag är färdig så ska jag packa ihop lite grejer, fixa till det yttre och sen blir det brandövelse kl12 på jobbet. Jag hatar för övrigt brandövning, jag tycker det är obehagligt att släcka en docka som är ungefär lika stor som en själv!
Nåja, det får jag väl ta då! Får väl hoppas att det är någon snygg hunk som står där framme och ska prata!

Nog om det! Ska börja packa lite grejer nu så jag är färdig till 12 då jag måste vara på jobbet!

ps. känns som att jag sagt samma sak 10 gånger fast på olika sätt i detta blogginlägg! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0