Fy fan!!

Trodde jag skulle dö på vägen hem idag!
För de första så är de snöstorm och har kommit massa snö, det är glas halt också till råga på allt..
Sen skulle jag ju upp för de där jävla backen också!
Mitt i backen ser jag en traktor så de var bara att backa ner igen, de gick fint. Sen var de bara gasa uppför igen.. Gick bra ända till borten. Trodde inte jag skulle ta mig sista biten, men saaben fixa de galant..
Dock gruvar jag mig för att åka ner för backen i morgon bitti!! Huuuvaa!

Dagen på jobbet gick fint =)
Alltid lika kul att få höra från kollegorna att dom tycker att jag är så duktig och verkligen passar i yrket!
Det är sånt som får mig att fortsätta orka!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ta det lugnt i backen.

Härligt med positiva ord från kollegorna. du minns väl även vad morfar sa, du var empatisk och passade i vården.

Kram

2010-11-28 @ 21:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0