Fredag = Helg!

Nu så har man tagit helg. Frågan är bara vad fan man ska göra då?!
Nordby kommer inte på tanken (kontobeloppet rekomenderar inte det)
Jag tror det blir att städa, alltså städa ordentligt så jag inte behöver städa så himla mycket under jul-helgen då jag ska jobba och sen fara hemåt.
Skulle nog behöva tvätta lite också så det kan jag ju roa mig med.

Fy fan vilket roligt liv jag har!! Det ska de bli ändring på när jag kommer hem! Förvänta er besök i massor, ni kommer behöva låsa dörren efter en vecka och ge mig besöksförbud!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Var ska du då bo ?? Om du får besöksförbud alltså :o)

Näää hos mamma får ud alltid komma in :O)

2010-11-26 @ 19:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0