Den lediga dagen!

Idag är jag som rubriken lyder LEDIG! Jag tycker inte det är så där jätte kul att vara ledig.. Jag sover oftast bara bort dagen och sen får jag inte så mycket vettigt gjort. Men idag är inte som alla andra lediga dagar, jag vaknade nämligen 9.20 och klev upp då. Dock var jag sjukt trött, men ändå.
Har diskat, plockat ihop i denna eviga röra, håller just nu på att göra en fläskfilegryta och jaa. sen får jag väl se vad som sker!

Jo juste, jag har tagit ut en massa aska/sot ur kaminen. Den blir lätt full tycker jag.. Kan bero på att jag eldade en hel sopsäck med skräp för någon vecka sen :p

Väntar som en tok på att min mobil ska komma! Hoppas den kommer i morgon eller i alla fall i veckan!!

Varje dag är ett steg närmare byn! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0